عشق خاموش

عشق خاموش

عشق خاموش
عشق خاموش

عشق خاموش

عشق خاموش

داستان کوتاه غمگین

یک بار دختری حین صحبت با پسری

 که عاشقش بود، ازش پرسید

 چرا دوستم داری؟

واسه چی می گی عاشقمی؟ 

 یک بار دختری حین صحبت با پسری


 که عاشقش بود، ازش پرسید:


- چرا دوستم داری؟ واسه چی می گی عاشقمی؟


- دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا" دوست دارم


- تو هیچ دلیلی رو نمی تونی

 عنوان کنی... پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟


- من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم


- ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی


- باشه.. باشه! میگم... چون تو خوشگلی،

 صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی،

 دوست داشتنی هستی،

 با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت...


- دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد


متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی

 کرد و به حالت کما رفت. پسر نامه ای رو کنارش

گذاشت با این مضمون:

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که

 نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست

 دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم

 نمیتونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه

می تونبی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم

عاشقت باشم


اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان،

 پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه! معلومه که نه!!

پس من هنوز هم عاشقتم

منتظر نظرات قشنگتون هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
پری 304 شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 22:35 http://pari-joon77.blogfa.com

سلام محمد وب عالی داری.
امیدوارم که منو بخشیده باشی دوست داشتی پیش منم بیا.
راستی به خاطر وب زیبایی که داری تبریک میگم

بهار پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:32 http://baharbipaeeiz.blogfa.com/http://

انســانها چه دیــــر میفهمند،که انسانیت تنها یک کلمه نیست ،بلکه درک مشکلات دیگرانیست که همه حساب میشوندو انسان کسی است که یکی مثل همــــه نباشد...!!

ازیتاA شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 12:18

مگه دخترباید بره خونه پسر وبه بسیار بسسسیار زیبایی داری سرشاراز احساس راسی خانم دکی ام

سلام دکی جان والاه با این وضع زمونه دختر پسرا خیلی راحت میرن خونه همدیگه واین باعث تاسف هستش

مصطفی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 23:21 http://ندارم

سلام وبلاگ قشنگی داری امید وارم موفق باشی خیلی ممنون بهم سر زدی بازم بیا پیشم

مسعو____د چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:36

salam va khaste nbashi das webe khobi dari vagean daset dard nakone eshge khamosh esmesh ham alye fadat masod fln

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.