عشق خاموش

عشق خاموش

عشق خاموش
عشق خاموش

عشق خاموش

عشق خاموش

خراب...


یه رابطه از اونجایی خراب میشه که

تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش …

خدایا............

خدایا دیدی رفت؟
به تو سپردمش…
اما ازت می خوام
یه روزی یه جای زندگیش

بد جوری یاد من بندازیش…!!!

تنهایی است...

گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو

از این همه ، تنهایی است ....

بی وفا....

اهای..........................

اره باتو ام نگام کن میخوام یه چیزی بهت بگم.........................

میخوام بهت بگم میدونی چرا اون وقتا که باهم خوب بودیم همون وقتایی که اگه یک شب فقط یک شب به هم اس ام اس نمیدادیم خوابمون نمیبرد، بهت میگفتم رز گلی؟

میدونی چرا؟




چون گل رز تنهاچیزی بود که تو این دنیای نامرد و بی وفا  قشنگ دیده بودمش

به خاطر اینکه گل رز باغچمون حتی وقتی غنچه های نازشو میچیدم به حرمت ابی که بش میدادم تیغاشو تو دستم نمیکرد

برگاشو تمیز میکردم و اون گلاشو میداد به تو بدم

چون گل رز تودنیایی که من همه جارو خاکستری میدیدم بارنگ قرمزش به من شادی میداد ........................

اما اشتباه میکردم

تو حتی اندازه خارای گل رزم خوب نیستی

میدونی چرا؟

چون الان تازه فهمیدم که اون شبا تا من بهت اس ام اس نمیدادم تو به یادم نبودی

چون الانو دارم میبینم که خیلی وقته گذشته وتو حتی یه تک زنگم بم نزدی

چون وقتی خاستم بهت مهربونی کنم خاراتو گذاشتی جلوم ...................

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روزگار

اشکال نداره دنیا همینه ولی اینو بدون من بازم دارم به صفحه گوشیم نگا

میکنم من هنوزم منتظرم

منتظر کسی که دیگه اندازه رنگ قرمز گل رز هم بهم شادی نمیده

ومن ............



صداش میکنم : رزگلی من


&بنویس&

  تــــــــو بنویس ...

 

        از دلتنگی هایت از دردهایت، از حــــرف هایت ...


                  از هرچه دلت می گوید !



                       بنویس برایـــــــــم...